vrijdag 31 augustus 2012

Inleiding



Voetbal is geen spelletje!

Welkom om mijn uiterst on-interessante voetbalblog.
Mijn besluit om meer te schrijven over de gang van zaken in de voetbalwereld, hangt samen met de opkomst van vele voetbal gerelateerde sites. Sites waar mensen allemaal een mening kunnen geven. Sites waar ook berichten op komen te staan waarvan de reacties vaak het daglicht niet kunnen verdragen. Daarom is het voor mij beter om hier mijn mening te ventileren. Dat is dan ook exact wat ik ga doen.

Voornamelijk ga ik het hebben over de Nederlandse competitie. Dat is een competitie waar ik graag naar kijk, maar ook graag een mening over heb. Zowel de Engelse als ook de Spaanse zijn competitie's die ik graag volg. De Duitse, Italiaanse en de Belgische competitie zijn competities die ik minder volg. Uitslagen bekijk ik altijd en als het meezit, pak ik toch een wedstrijd mee.

Iedereen staat natuurlijk vrij om een reactie te plaatsen. Vergeet niet dat ik graag wel een mening wil zien wat ook daadwerkelijk is onderbouwd. Dus ga niet schelden, treiteren of intimideren. Daar hebben we natuurlijk helemaal niks aan!

Met vriendelijke groet,
Voetbalgek Dirk!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten